niedziela, 31 marca 2013

Uwaga!!!

Niestety muszę was poinformować, że postanowiłam zakończyć tego bloga... ta decyzja nie przyszła mi łatwo, bo przecież tyle już napisałam. Jednak to opowiadanie jest chaotyczne i przechodzi z jednego pomysłu w inny całkiem odmienny... postanowiłam, że to nie będzie koniec mojej przygody z blogowaniem...  Na pewno jeszcze będę pisać... i zapewne o one direction... Jednak muszę się do tego przygotować... Przemyśleć, napisać trochę... Dzięki temu blogowi nauczyłam się wielu rzeczy. Popełniałam dużo błędów, ale mam nadzieję nie powtarzać ich w następnym opowiadaniu... Przykro mi, jeżeli ktoś wiązał jakieś większe oczekiwania z tym blogiem... Postanowiłam usunąć treść rozdziałów ze strony, bo zamierzam część pomysłów wykorzystać w następnym opowiadaniu... Jeszcze raz przepraszam...

PS: Jeżeli ktoś będzie chciał zawitać na mojego nowego bloga to podajcie gg w komentarzu. Nie wiem kiedy on powstanie, jedyne co jest pewne, to to, że stworze go na pewno. Mam już pomysł, wystarczy przenieść go na papier...

Tak więc, do zobaczenia?

1 komentarz: